vvs-pv.cz

Internet je stále více zahlcen zázračnými léky na hubnutí, různými kouzelnými čaji a procedurami, které jsou většinou velice předražené a jejich účinek nevalný. I když některé mohou mít za následek hubnutí, jde především o hrozné ničení vlastního těla. Většina těchto léků velmi zle působí na zažívání, žaludek a samozřejmě i na psychiku, tělo totiž neví, co se s ním děje. Nejlepší pro Vás a vaše zdraví je správné hubnutí, které je z 80% založeno na vyváženém a plnohodnotném jídelníčku. Dále samozřejmě na tělesných aktivitách, pohybu a duševního klidu.
 grilovaný losos
Základ je jídelníček
To snad úplně nejdůležitější je dodržovat pitný režim, což zahrnuje vypít alespoň dva litry tekutin denně. Nejlepší je voda, ale ne jenom ta z kohoutku, protože obsahuje, leč ve velmi malém množství, chlor. Dobré jsou minerální vody, nekupujte ale stále stejnou značku, protože ne všechny obsahují stejné množství minerálů jako jiné, je tedy dobré hlídat si složení, aby byl i jejich příděl v rovnováze. V žádném případě nepijte slazené Coly a energetické nápoje, z toho důvodu že obsahují vysoké množství cukru a vyvarovat se jeho konzumaci je jedním ze základních stavebních kamenů správného stravování.
Dalším rozhodujícím faktorem je jeho pravidelnost. Mělo by jít o pět menších jídel denně. Když nebudete pravidelně jíst, tělo si bude vždy část stravy ukládat do zásob v podobě tuku. Když ale budete jíst pravidelně tělo si zvykne na příjem a nebude mít potřebu si ukládat zásoby.
To, co si lidé neuvědomují je, že dnes jsou ve všech potravinách maximální množství soli a cukru. Přitom právě sůl zadržuje v těle vodu. Důležité je dívat se na etikety produktů. Možná Vás to překvapí, ale i v takovém čerstvé mléko obsahuje dnes v přepočtu až šest kostek cukru.
 snídaně müsli s ovocem
Co je tedy dobré jíst?
 
Vyvarovat se světlému pečivu a červenému masu. Dobré je kuře nebo také ryby. Hodně ovoce a zeleniny, kromě brambor, protože obsahují velké množství škrobu, např. rýže je perfektní. Nesmažit na oleji, nejlepší je dělat jen dušená jídla, bez soli a cukru, jíst pomalu a každé sousto pečlivě rozžvýkat a v průběhu dne hodně pít, ale jen vodu nebo neslazené nápoje.
Když k tomu, přidáte ještě adekvátní množství pohybu, a váš příjem kalorií bude menší než výdej, máte recept na správné hubnutí.